Postup naší práce

1. Poptávka

Zašlete nám nezávaznou poptávku například pomocí poptávkového formuláře, na email info@lproduction.cz nebo zavolejte na telefon 777941157. Budeme vás neprodleně kontaktovat.

2. Návrh řešení

Jako první je třeba zjistit, čím se vaše společnost zabývá, jaké nabízí produkty a služby a které z nich jsou důležité pro další rozvoj. Pokud chcete, aby byly vaše www stránky efektivní prezentací, která přivede další zákazníky, je třeba si definovat obchodní cíle a cílovou skupinu.

Probereme slabé a silné stránky současné prezentace, pokud nějakou už máte, i webů konkurence. Probereme si internetové prezentace, které jsou pro vás nějak zajímavé (vzhledem, funkčností, obsahem), abychom se dokonale přiblížili vašim představám.

Projdeme stránky konkurence a zhodnotíme, na co se bude potřeba zaměřit při tvorbě nových webových.

3. Cenová nabídka

Vytvoříme cenovou nabídku, která se bude odvíjet od předešlé konzultace. Konečná cena se od této cenové nabídky může změnit maximálně o 10%. Na orientační ceny jednotlivých komponent se můžete podívat v ceníku www stránek.

4. Registrace domény

Dalším důležitým krokem je výběr správné domény. Výběr takzvaná domény druhého řádku www.neco.cz má svoje pravidla. Doménové jméno by mělo být krátké, snadno zapamatovatelné, snadno zapsatelné (ne těžká cizí slova), bez zbytečných znaků (číslice, pomlčky, zdvojené hlásky), originální a nezaměnitelné, pro český web vždy s koncovkou .CZ. Doménu zaregistruje a postaráme vše ostatní, aby www stránky pod vaší doménou správně fungovali.

Zda je doména volná si můžete ověřit například na stránkách forpsi.cz

5. Grafický návrh

Grafický návrh www stránek vychází vždy z předběžné konzultace. Grafik díky ní ví, jaké je rozložení informací na stránce, kolik bude obsahovat textu a jaké komponenty. K tomuto účelu se vytváří takzvaný drátěný model stránky, který definuje základní rozdělení jednotlivých prvků v internetové prezentaci. Poté se může grafik plně věnovat kreativní tvorbě.

Tvorba návrhu má následující kroky. Nejdříve se pracujeme na hlavní stránce. Tu upravujeme na základě vašich připomínek a našich zkušeností. Když je hlavní stránka hotová a odsouhlasená přistupujeme k ostatním stránkám

Grafický návrh je vytvořen zdarma, pokud se vám nebude líbit, nemusíte nic platit a vytvoříme jinou variantu, která se více přiblíží vašim požadavkům.

6. Sestavení stránek

Po dokončení grafického návrh je nutné obrázkový návrh překódovat do jazyka prohlížečů: (X)HTML + CSS. Po nakódování HTML přichází na řadu programování a osazování jednotlivých komponent stránky a provázání s administračním rozhraním.

7. Vytvoření obsahu

Nejen na internetu platí, že obsah prodává. Tak jako na letácích či plakátech i na webových stránkách je text právě tím prvkem, který vyvolává v návštěvnících akci. Text dokáže vzdělávat, přesvědčovat nebo jen informovat. Je proto důležité, aby všechny texty na www stránkách byly dobře napsané, strukturované, a aby v sobě nesly přesně tu informaci, kterou chcete svým návštěvníkům doručit.

Copywriting - tvorba textů na web stránky je o to složitější, že kromě napsání kvalitních a srozumitelných textů pro návštěvníky, musíte dbát i na správnou strukturu textů pro vyhledávače. Vyhledávače jsou velmi důležitým prvkem marketingu Vašich web stránek. Lidé je často využívají, a proto je třeba psát takové texty, které jsou přitažlivé nejen pro lidi ale i pro samotné vyhledávače. Tyto Vás za dobře napsané texty odmění častou návštěvou a posunutím Vaší stránky na přední místa ve výsledcích vyhledávání.

8. Naplnění obsahem

Přestože budou mít vaše nové www stránky úplnou administraci obsahu, rádi vám zajistíme úvodní naplnění obsahem. K plnění webu dochází na testovací doméně, do ostrého provozu (na vaši doménu) je web překlopen teprve, když obsahuje všechny nezbytné informace a dostaneme od vás souhlas ke spuštění.

9. SEO

Další důležitým je takzvané SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace pro vyhledávače znamená úpravu obsahu, klíčových slov a frází vašich internetových stránek, aby byly v maximální možné míře přístupné vyhledávačům. Hodnocení vašich internetových stránek vyhledávači, množství návštěvníků a počet jejich návštěv z různých vyhledávačů se může skutečně velmi zlepšit, pokud použijete na svých internetových stránkách tento marketingový nástroj. Použijte základní doporučení optimalizace pro vyhledávače a budete překvapeni výsledky.

Hlavní vyhledávače jako například Google.com nebo Seznam.cz používají zvláštní programy, někdy nazývané roboty, na to, aby přezkoumaly kód a obsah webové stránky. Získaný kód internetové stránky vyhodnocují. Tito roboti zaznamenávají z kódu vašich internetových stránek klíčová slova, klíčové fráze, meta tagy a jejich obsah. Mimo jiné určují jejich relevantnost (souvislost s vyhledávaným obsahem) a jejich pořadí ve vyhledávači. Všechny tyto faktory pomáhají k vylepšení vaší pozice při vyhledávání ve vyhledávačích. Optimalizací vaší internetové stránky a jejím novým přehodnocením ve vyhledávačích se zlepšují její pozice. Přímý důsledek takové změny je zvýšená návštěvnost webu nebo internetového obchodu.

10. Předání stránek

Po odzkoušení funkčností a překontrolování textů jsou stránky připraveny ke spuštění. To proběhne tak, že se přesunou z testovací domény na vámi vybranou doménu. Společně s tím jsou vytvořeny emailové schránky a přístup do administrace. Poskytneme vám také základní školení jak se o stránku starat a aktualizovat správě její obsah.

Předáním www stránek naše práce nekončí. V případě, že budete chtít stránky rozšířit, doplnit nebo jinak upravit jsme vám neustále k dispozici. Stránky také pravidelně kontroluje a sledujeme návštěvnost, abychom vás mohli upozornit na případné výkyvy návštěvnosti nebo navrhli řešení jak návštěvnost zlepšit.

Aktuálně

Slovník webdesignu

Pagerank

Pagerank

PageRank je nástroj pro hodnocení důležitosti webových stránek. Vyjadřuje se jím "důležitost" každé stránky. Pagerank využívá strukturu odkazů jako vzájemné "doporučení" stránek. To znamená, že čím ví

více »

Linkbuilding

Linkbuilding

Linkbuilding je získávání a budování zpětných odkazů s cílem vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání. Linkbuilding je jeden ze způsobů SEO offpage optimalizace.Jedním z důležitých prvků inter

více »

Microsite nebo Minisite

Microsite nebo Minisite

Microsite nebo Minisite: Podpůrné stránky pro váš byznys Nový produkt, specifická reklamní kampaň, podpora prodeje produktů a služeb prostřednictvím speciálního kanálu, prezentace důležité akce

více »