Publikování obsahu jako posílení vztahů s online veřejností

Chcete si udržet vašich stávajících zákazníků? Chcete přilákat nové návštěvníky, kteří mají zájem o vaše produkty nebo služby? Publikování obsahu je vynikající metoda, jak těchto cílů dosáhnout a zároveň podpořit vaše PR aktivity na internetu. Lidé jsou denně na lovu za aktuálními, zajímavými a hodnotnými informacemi a váš cíl je poskytnout jim přesně to, co hledají.
Co publikovat

V principu lze předmět publikování obsahu rozdělit na tři skupiny: text, multimédia a fotografie. Každá z nich má svá specifika a každá dokáže oslovit specifickou cílovou skupinu. V ideálním případě byste měli pravidelně tvořit a publikovat nový zajímavý obsah pro každou z těchto skupin.

Publikovaný obsah může být tedy zpracován v následujících formách:

Články, aktuality a oznámení
Návody k používání a jiné praktické informace
Multimediální obsah (video a audio)
Fotografie

Kdy publikovat

Hlavně pravidelně. Samozřejmě, aktuální události a témata, o kterých je možné veřejnost informovat, přicházejí nepravidelně, i přesto je třeba publikovat nový, aktuální obsah co možná nejčastěji. Ať už budete publikovat nový obsah každý týden, měsíčně nebo jednou za štvť roku, platí pravidlo že čím častěji, tím lépe.

Kromě toho, že budete své zákazníky, návštěvníky a internetovou veřejnost udržovat informovaných a poskytnete jim informace o všem, co je u vás nového, výrazně podpoříte vaše SEO aktivity.
Kde publikovat

Všude, kde je to možné a vhodné. Je ve vašem zájmu, abyste svůj zajímavý obsah šířili všude tam, kde se zdržuje vaše cílová skupina. Kromě vašich vlastních stránek jsou to samozřejmě i stránky externí, z nichž mnohé nabízejí možnost publikování vlastního obsahu. Při této činnosti je ale velmi důležité dodržet zásadu relevance. To znamená, že pokud píšete článek o vašem novém autoservisu, nebudete ho uveřejňovat na stránkách, které publikují obsah o receptech na vaření.

Jako příklad míst, kde je možné a vhodné zveřejňovat váš unikátní obsah, uvedeme tyto:

Vlastní stránky - rozšiřování obsahu vašeho webového sídla
Vlastní blog - velmi důležité místo pro publikování názorů, aktualit a sdělení s prostorem pro interakci s vašimi návštěvníky
Vlastní wiki stránky - prostor pro popis a návody na používání vašich služeb a produktů
Externí stránky - kromě zvýšení kredibility můžete získat kvalitní zpětné odkazy, které zvýší návštěvnost a zlepší pozice ve vyhledávačích
Stránky pro sdílení multimediálního obsahu - například YouTube, Facebook (kapitola sama o sobě) nebo slovenský Vii, kde můžete sdílet svá videa
Stránky pro sdílení fotografií - Flickr, Google Picasa nebo opět Facebook jsou dobrými příklady, kde můžete sdílet své fotogalerie

Na závěr to nejdůležitější - Proč publikovat?

Odpověď na tuto otázku je jasná - abyste podpořili popularitu vašich stránek, zvýšili jejich návštěvnost, podpořili vaši kredibilitu a autoritu v oblasti, které se věnujete a samozřejmě podpořili vaše marketingové a obchodní aktivity.

Hlavní důvody a zároveň i výhody publikování obsahu je tedy možné shrnout do následujících bodů:

Aktualizace obsahu vašich stránek
Podpora PR - vašich vztahů z veřejností
Zvyšování vaší kredibility a autority
Zlepšení pozic ve vyhledávačích
Podpora dosažení vašich marketingových a obchodních cílů

Cílem je samozřejmě přilákat a získat co možná nejvíce nových, potenciálních zájemců o vaše služby rovako, jak si udržet vašich stávajících zákazníků. Tím, že je budete pravidelně informovat o všem novém a zajímavém, udržíte si jejich loajalitu a budete i nadále budovat svůj odborný kredit.

 

Aktuln

Slovnk webdesignu

Doména

Doména

Doména, nebo doménové jméno je řetězec znaků. Může obsahovat až 63 znaků, písmena anglické abecedy, číslice a pomlčku. Doména je součást firemní identity. Je to něco, co

vce »

CSS - kaskádové styly

CSS - kaskádové styly

CSS neboli kaskádové styly určují grafickou podobu www stránek a formátují informační obsahu stránek. Děje se tak z několika hlavních důvodů.   Kód stránek obsahuj

vce »

Linkbuilding

Linkbuilding

Linkbuilding je získávání a budování zpětných odkazů s cílem vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání. Linkbuilding je jeden ze způsobů SEO offpage optimalizace.Jedním z dů

vce »